Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с източване на антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с източване на антифриз

    Доста порових из форума но не открих отговор на следният въпрос - Немога да източа антифриза от блока на двигателя за да го сменя Ще се наложи ли да отлепям термостата за да глътне въздух и да излезе антифриза или има по лесен начин Не намерих пробки на блока
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

  • #2
    Водната ти помпа и термостата ти са захванати на главата!В блока винаги остава антифриз.Няма пробка за източване.
    5 Ланчии зад гърба си!
    И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

    Comment


    • #3
      Ако искаш да го източиш просто промий блока с дестилирана вода ,но после трябва да я отчетеш, когато правиш необходимата концентрация или става по -добре първо с маркуча от чешмата и после само дестилирана да отстраниш чешмяната. Така може да си промиеш и радиатора.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Искам да кажа че в блока остава не част от антифриза а цялото количество намиращо се в него поради причината че е затворено пространство и няма как да тръгне да тече като неможе да вземе въздух От пробката на радиатора или от маркуча влизащ в радиатор изтича антифриза само от радиатора и казанчето Това е долу горе половината от антифриза на охладителната уредба така че според мен така се обезмисля смяната му - като немога да източа антифриза от блока
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

        Comment


        • #5
          Според мен ако наливаш някъде от горния край трябва да изтича отдолу по принципа на скачените съдове не мога да се сетя къде са маркучите ,но на другите коли си го промивам така и ръжда мнооого.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            Около литър и половина винаги остава там .Няма се шашкаш така е при много коли!?Не е проблем това!
            5 Ланчии зад гърба си!
            И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

            Comment


            • #7
              Системата ми е чиста но с обикновен син антифриз Искам да го сменя с червен и то качествено в смисъл цялото съдържание Естествено това ще го направя ако не се налага да откача двигателя да го обърна и да му излея старият антифриз Ако ще сменям половината съдържание за мен просто няма смисъл
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

              Comment


              • #8
                Да определено се вживяваш повече от нужното.
                5 Ланчии зад гърба си!
                И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
                  Системата ми е чиста но с обикновен син антифриз Искам да го сменя с червен и то качествено в смисъл цялото съдържание Естествено това ще го направя ако не се налага да откача двигателя да го обърна и да му излея старият антифриз Ако ще сменям половината съдържание за мен просто няма смисъл
                  Бате ,ако си свалиш двигателя и го обърнеш та да му изсипеш водата, директно си запазваш място в залата на славата и ми ставаш идол автоматично!
                  Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                  EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                  Comment


                  • #10
                    Пробвай да откачиш "долните" маркучи - тези през които върти преди да отвори термостата (примерно тези, които влизат в парното)- мушни маркуча в единия и след няколко секунди ще имаш чиста чешмяна вода в блока.
                    Last edited by kiko73; d.m.y г., 09:54.
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • #11
                      С въздух
                      И парното отворено на макс.
                      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                      Comment


                      • #12
                        или пък с тънък шуах в блока и познатата операция с уста...
                        Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                        EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                        Comment


                        • #13
                          Няколко пъти съм се мъчил, точно защото и аз бях със син антифриз, но единствения вариант е да промиваш яко с вода и накрая да долееш концентрат.
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...2&postcount=49
                          166 2.4 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Май ще карам със синият антифриз Тези принудителни надувания ме плашат После как ще пълня новият антифриз като с такива мъки съм извадил стария Тоз капризен мотор ша земе да остави някоя въздушна възглавница ша си кривни главата и
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                            Comment


                            • #15
                              ... ... грешка...
                              sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                              Comment

                              Working...
                              X